Promocje
KOZAKI MUSZKIETERKI LICO
KOZAKI MUSZKIETERKI LICO
168,00 zł 168,00 zł
KOSZULA WHITE STELLA
KOSZULA WHITE STELLA
149,00 zł 68,00 zł
KURTKA ROCK'N'ROLL
KURTKA ROCK'N'ROLL
419,00 zł 329,00 zł
KOSZULA WHITE WSTĄŻKA
KOSZULA WHITE WSTĄŻKA
149,00 zł 68,00 zł
SPÓDNICA OŁÓWKOWA KHAKI
SPÓDNICA OŁÓWKOWA KHAKI
139,00 zł 48,00 zł
JEANSY MORO OLL
JEANSY MORO OLL
239,00 zł 179,00 zł
SPÓDNICA CLASSIC KHAKI
SPÓDNICA CLASSIC KHAKI
119,00 zł 48,00 zł
SUKIENKA BELLA BLACK
SUKIENKA BELLA BLACK
219,00 zł 68,00 zł
SUKIENKA PENSJONARKA RED
SUKIENKA PENSJONARKA RED
219,00 zł 68,00 zł
KOSZULA MORO MILITARY
KOSZULA MORO MILITARY
179,00 zł 139,00 zł
SUKIENKA DANGEROUS SILVER
SUKIENKA DANGEROUS SILVER
159,00 zł 68,00 zł
KOZAKI CARINII MIODOWE
KOZAKI CARINII MIODOWE
459,00 zł 168,00 zł
Produkt dnia
KOSZULA SO HAPPY
KOSZULA SO HAPPY
159,00 zł
BOTKI PEEP TOE WIĄZANE KHAKI
BOTKI PEEP TOE WIĄZANE KHAKI
369,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące towarów:

8.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 - 556 Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres salon@byolala.info . Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Podmiot prowadzący sklep internetowy nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. 

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić podmiot prowadzący sklep internetowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Salon "Lala Pik" ul. Hallera 15, 83-250 Starogard Gdański, mailowo pod adres salon@byolala.info lub przy użyciu formularza kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:

"LalaPik"

Salon Odzieży Damskiej 

M.Szczurowski

ul. Hallera 15

83-200 Starogard Gd.

 

PLIKI DO POBRANIA :

1. FORMULARZ REKLAMACJI

2. FORMULARZ ZWROTU

3. FORMULARZ WYMIANY TOWARU

 

 

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 300,00 zł.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl