DARMOWA WYSYŁKA
dotyczy zamówienia pow. 300 PLN
30 DNI NA ZWROT
50 ZŁ NA PIERWSZE ZAKUPY
kod rabatowy: wiosna17
(dotyczy zamówienia pow. 300 PLN)
ZNAJDŹ NAS:
Reklamacje i zwroty

Reklamacje dotyczące towarów:

8.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 - 556 Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres salon@byolala.info . Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Podmiot prowadzący sklep internetowy nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. 

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Podmiot prowadzący sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić podmiot prowadzący sklep internetowy o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Salon "Lala Pik" ul. Hallera 15, 83-250 Starogard Gdański, mailowo pod adres salon@byolala.info lub przy użyciu formularza kontaktowego.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. Podmiot prowadzący sklep internetowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:

"LalaPik"

Salon Odzieży Damskiej 

M.Szczurowski

ul. Hallera 15

83-200 Starogard Gd.

 

PLIKI DO POBRANIA :

1. FORMULARZ REKLAMACJI

2. FORMULARZ ZWROTU

3. FORMULARZ WYMIANY TOWARU

 

 

Obserwuj nas na INSTAGRAMIE @lalapik_
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl